První střetnutí

01.05.2014 13:55

První střetnutí

Jak jsme se vůbec poznali? Obě jsme nastoupili na novou školu (na střední). Nejdřív všichni pomateně běhali po budově a hledali, kde že mají svou třídu.

Corra:

Ráno jsem vůbec nestíhala, bylo to strašně zmatený. Táta mě hodil ke škole (protože jako tahat se s kufrem na seznamovací kurz autobusem to by byla úplná katastrofa). Přiřítila jsem se do školy a začala koukat, kam mám vlastně jít. Věděla jsem, že je to v nové budově na konci chodby. Tak jsem tam vběhla a byla ráda, že ještě bylo kam si sednout. Přišla učitelka a začala úvodní kecy: Bla, bla, bla.. Když přečetla seznam studentů, tak jsem si uvědomila, že mě vůbec nepřečetla. Tak jsem se koukla na holku, co seděla vedle mě a zeptala se jí, co je to za obor. Odpověděla: Cestovní ruch. A sakra! Pomalu jsem se posouvala ke kraji židle a čekala na vhodný okamžik k útěku na chodbu. Ona to totiž nebyla moje třída. Ta byla naproti. 

Nella:

Tak jo. Teď je řada na mě.. :D Je vidět, že máme skvělé tatínky jelikož i mě odvezl autem ke škole. Jako každé ráno jsem nikam nepospíchala, takže jsem si nebyla jistá, jestli neprošvihnu první hodinu na střední. Hned u vchodu stála nástěnka, na které bylo napsáno, kde přesně je má třída. Vyrazila jsem na uvedené místo, ale když jsem vešla do třídy, bylo vidět, že jdu poslední. Všichni se na mě otočili a čekali, kam se posadím. Po chvilce, co jsem se rozhlížela po volné židli, jsem zamířila k jednomu vychrtlému klukovi a zeptala jsem se ho, jestli vedle něho někdo už sedí. Divně se na mě podíval, ale nic neříkal. Tak jsem otázku zopakovala a po třetí jsem usoudila, že nejspíš mluvím svahilsky a hodila jsem kufr k ostatním taškám. Když v tom na mě promluvila jedna blondýna. Ukázala mi prázdné místo před její lavicí, kde už seděl jeden okouzlující kluk, do kterého jsem se na první pohled zamilovala a jmenoval se Edward :D NE KECÁM! Ve skutečnosti mu páchlo z pusy a vypadal, že mě každou chvíli pozvrací. Začala hodina a popravdě už nevím o čem to ta úča mluvila a najednou do třídy vtrhla nějaká bláznivá holka asi zaspala (takže jsem nebyla poslední). Sedla si vedle toho kluka, co asi neumí česky.

Diskusní téma: První střetnutí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek