Od Corry: 20 výmluv, když se vám nechce do práce, na nějaký rande atd.

28.02.2015 18:33

20 výmluv, když se vám nechce do práce, na nějaký rande atd.

1)Umřel mi křeček a těžce to nesu (klidně buďte kreativnější s tím zvířátkem :D ale néé zas moc)

2)Bylo mi tak špatně, že jsem nemohla vstát ani z postele

3)Ztratila jsem klíče a spolubydlící (rodiče,babička..) mě zamkli v bytě

4)Byla jsem svědkem loupeže a musela jsem na policii

5)Bála jsem se, že jsem se nakazila hodně nebezpečnou nemocí a nechtěla jsem ohrožovat další lidi

6)Spadla mi na hlavu cihla a několik hodin jsem všechno zapomněla

7)Uviděla jsem ohrožený druh zvířete a tak jsem ho sledovala, abych pak dala vědět ochranářům přírody

8)Zrovna byl průvod demonstrantů a já jsem se z něj nemohla dostat ven

9)Četla jsem si zajímavou knížku a skončila v Brně

10)Předchozí den jsem byla na oslavě a vzbudila se až o dva dny dýl

11)Přes cestu mi přeběhla černá kočka, tak jsem se zamkla doma a nic nedělala, aby se mi něco nestalo

12)Potkala jsem zatoulaného psa a když jsem se mu snažila pomoct tak mi poslintal celý kalhoty :D

13)Radši se ani neptej, co se mi stalo

14)Celou noc jsem nemohla spát a zrovna když jsem chtěla odejít, tak jsem usla ve dveřích

15)Na tramvaj (vlak,bus..) se zřítil strom a zatarasil všechny dveře a cestu

16)Nemohla jsem najít druhou botu od žádného páru bot až na boty do vody a uznej, že v těch bych vypadala jako debil

17)Všechno oblečení mi sežrala pračka

18)Tak jo, přiznávám se.. věděla jsem, že by to byla děsná otrava a tak jsem radši zůstala doma

19)Cestou mě odchytil nějaký režisér a chtěl, abych hrála v jeho filmu (když se dotyčný zeptá jaký film, tak řekněte něco jako, že to byl film na festival v Ugandě nebo jiné exotické zemi.. a u nás to vůbec nebude)

20)V horoskopu (nebo kartářka mi řekla :D ), že bych ten den neměla radši nikam chodit protože mi hrozilo smrtelné nebezpečí

BONUS: Nemohla jsem si ráno vyčistit zuby a kdybych na někoho dejchla tak skončí v nemocnici

Doslov: Doufám, že jste se zasmáli (aspoň trošku) a tyhle výmluvy vás inspirovali třeba k vymyšlení nějakých dalších :D

Samozřejmě, že vymlouvat se není hezké! (Ale na druhou stranu, kdybyste měli chodit ven s každým blbcem, co vás pozve, tak by vám z toho přeskočilo a neměli byste čas na nic jiného)